dinsdag 5 mei 2009

financieel onafhankelijk worden

Op deze blog kun je jouw vraag of mening kwijt over financieel onafhankelijk worden.
Er zijn al velen die het voor elkaar hebben:

Een online inkomen op het internet.
Een inkomen op de automatische piloot.
Iedere maand geld, waar je niets meer voor hoeft te doen.

Ook ik ben een online inkomen aan het opbouwen .
Ik sta nog aan het begin, maar verdien inmiddels ook al echt geld op het internet. En dat geheel op de automatische piloot. Het zijn inkomsten die iedere maand terugkomen en stabiel blijven. D.w.z. ik hoef er niets meer voor te doen. Het gaat gewoon vanzelf. (zelfs als ik lig te slapen).

Natuurlijk doe ik wél wat. Namelijk zorgen dat die maandelijks inkomsten elke maand een stukje omhoog gaan.

Nu ben ik al bijna een jaar lang bezig met deze zaken, en ik moet je eerlijk zeggen dat het een hele tijd kan duren voordat je alle onderdelen een beetje onder de knie hebt. Helemaal als je alles wilt realiseren zonder een cent uit te geven.

Ik kan mij voorstellen dat je ontzettend hard moet lachen, als ik je vertel dat het voor mij een groot feest was toen ik na enkele maanden mijn eerste 7 eurocent had verdiend.

Misschien begrijp je mijn vreugde een stuk beter als ik je uitleg dat het betekende dat ik alle onderdelen onder de knie had, en ik klaar was voor het grotere werk.

Vanaf dat moment werd het alsmaar leuker en tot op heden ben ik nog steeds razend enthousiast over het opbouwen van financiele onafhankelijkheid op het internet.

Daarbij moet je weten dat ik voor het bouwen van mijn online verdiensten geen cent heb hoeven uitgeven, en dat doe ik nog steeds niet.
Als je de tijd hebt hoef je geen cent te spenderen om online inkomsten op te bouwen.

Heb je wat minder tijd dan zijn er een aantal zeer goede hulpbronnen om je online buisinez binnen een snellere tijd van de grond te krijgen.
Er is zo overweldigend veel informatie over online inkomsten genereren, dat je door het bos de bomen niet meer ziet. Helemaal als je niet weet waar je moet beginnen.
Belangrijk hierbij is om kwaliteit van pulp te kunnen onderscheiden. Wil je hier meer over weten, dan geef ik je graag mijn welgemeende advies.

Weet je helemaal niets van online inkomsten opbouwen en wil je de zaken overzichtelijk op een rijtje zien, dan raad ik je aan om mijn website te bezoeken.

http://financieelonafhankelijk.weebly.com/

Het zal je geen cent kosten, en ik zal je overladen met nuttige informatie.
Misschien voor jou ook het begin van financiele onafhankelijkheid en uiteindelijk een landmark in jouw leven.

Heb je vragen over deze blog? Voel je dan vrij om ze te stellen of om jouw kennis te delen over geld verdienen op de automatische piloot. Ik sta open voor iedereen die serieus iets wil bijdragen. Ook vragen zie ik als een bijdrage.


Vriendelijke Groet,

Alex Mooyman

http://financieelonafhankelijk.weebly.com/

4 opmerkingen:

  1. Ik ken DAT "7 centen" gevoel... Ik ben ook een poosje bezig online geld verdienen (een eigen baan creeren) en nu gaat om "euros".
    Met alles wat ik lees hier ben ik eens. Dat is hard werken, maar kan zo veel bereiken...
    Ik wens jou veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi akulakaja,
    Leuk om jouw reactie te lezen. Ben benieuwd of je iets meer wilt vertellen en ik nodig je graag uit om een link naar jouw site(s) te plaatsen.
    Delen en weggeven is tenslotte het fundament voor succes op het internet.
    Altijd weer goed voor gratis bezoekers op jouw site(s).

    vriendelijk groet,

    Alex Mooyman

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Alex,
    Je adviezen zijn lekker duidelijk en eerlijk. Ik bewaar je mails goed, want nu heeft mijn pc grote problemen! Als dat is opgelost, zal ik zeker een en ander gaan opzetten.
    Groetjes, Carola
    http://www.eyeinorange.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carola,
    bedankt voor jouw reactie.
    Ik ben erg blij met jouw mening.
    Het is precies wat ik na wil streven.
    Ik geloof ook dat het de enige manier naar blijvend succes is.
    Op internet zul je het grootste succes boeken als je goede informatie biedt, duidelijk en vooral eerlijk bent.
    Die mensen die zich op jouw website inschrijven zijn enorm waardevol.
    Door ze goed te behandelen en echt goede content (inhoud van je website) te bieden, bouw je aan een netwerk van vrienden, die je in de toekomst nog vele diensten kunnen bewijzen waar zij zelf beter van worden.

    Een voorbeeld:
    Stel dat jij een goed E-boek, training, of ander elektronisch product hebt geschreven dat je te koop aanbiedt op jouw site.

    Je kunt vervolgens jouw persoonlijke fanclub (E-maillist) voorstellen jouw boek ook te gaan verkopen. Je vraagt ze om "affiliate" te worden.
    Je geeft ze de mogelijkheid om ruim te delen in jouw succes.
    Daarbij bied je ze een commissie van bijvoorbeeld 60% als ze jouw boek verkopen.
    Zelf houd jij dan dus 40% over.
    Voor die 60% is het voor jouw affiliates meer dan de moeite waard om jouw boek te verkopen.
    Zelf houd je minder over dan jouw affiliates, maar dat is helemaal niet erg, want je hoeft er zelf ook helemaal niets meer voor te doen.
    Zij kunnen zorgen voor klanten die je zonder hen nooit zou hebben kunnen bereiken.
    Daar wil je ze natuurlijk graag goed voor belonen.
    Als zij het goed hebben heb jij het ook goed.
    Iedereen blij dus!

    Beste Carola, ik hoop dat je computer het snel weer lekker doet.
    Intussen geef ik je een Tip.
    Bedenk eens 10 of meer dingen waar je mensen echt mee zou kunnen helpen. Meer is natuurlijk altijd goed.
    Vraag eens aan je vrienden waar jij echt goed in bent, of anderen mee zou kunnen helpen.
    Van die tien onderwerpen zou het mij niets verbazen als je er ten minste 3 zou kunnen uitwerken tot een product voor jouw site.
    Vergeet ook vooral niet om minstens 1 waardevol gratis product te maken.
    Schrijf alle ideeën op die er in je opkomen, hoe gek ze ook lijken.
    Veel goede ideeën krijgen vanzelf vorm, nadat je ze hebt opgeschreven, en kunnen uiteindelijk uitgroeien tot meesterwerken.

    Ik noem het je antennes richten! Je zult zien dat die dingen waar jij naar op zoek bent, vanzelf op je af komen.

    Veel succes,

    Vriendelijke groet,

    Alex Mooyman

    BeantwoordenVerwijderen

KLIK HIER OM TE REAGEREN