zondag 24 mei 2009

Vééééél bezoekers naar je website met een filmpje

Vandaag heb ik voor één van mijn websites een filmpje op Utube en Tubemogul gezet.
Als je dit op de juiste manier doet, kan dit je binnen enkele dagen meer dan 800 bezoekers naar je website bezorgen.'
Bovendien zal Google je hierdoor aanzienlijk beter gaan ranken, waardoor je hoger in de zoekmachines terechtkomt.
Meer gratis bezoekers van Google dus!
Om een filmpje te maken en het op internet te zetten is SUPER EENVOUDIG, hoeft niets te kosten en levert DIRECT RESULTAAT.
Ook als je geen camcamera hebt, kun je gemakkelijk een filmpje maken met je webcam.
Je kunt zelfs zonder webcam ook eenvoudig je eigen beeldscherm filmen om te laten zien wat jij op je computer doet.

Zet jouw filmpje "Op De Enige Juiste Manier" op het internet en zie binnen enkele dagen je aantal bezoekers oplopen.
Daarnaast is er een mogelijkheid om jouw filmpje "Viraal" te maken, waardoor anderen vanzelf jouw reclameboodschap over het net gaan verspreiden.
Deze methode is vanzelfsprekend geheel legaal.

DE ENIGE JUISTE MANIER OM DIT GOED TE DOEN zal ik binnenkort Onthullen op deze blog.Wanneer precies laat ik afhangen van wanneer ik daar tijd voor heb.

Wil jij het liever NU DIRECT weten om direct aan de slag te kunnen gaan en jouw eigen website te overladen met gratis bezoekers?

Schrijf je dan in op mijn website Financieel onafhankelijk.
Je ontvangt dan onmiddelijk alle uitleg EN tools om dit zelf te doen.
Deze inschrijving is helemaal gratis en zal je ook in de toekomst nergens toe verplichten.
Je kunt je op ieder moment weer uitschrijven, hoewel ik betwijfel dat je alle gratis uitleg om geld te verdienen op het internet zomaar zult willen missen.

Hier kun je je inschrijven:
http://financieelonafhankelijk.weebly.com/


Vraag jij je Gezond Sceptisch af waarom ik dit gratis weggeef?
Het antwoord is eenvoudig.
Ik heb plezier in de geweldige ontdekkingsreis in de wereld van internetinkomsten en vind het geweldig om mijn succes te delen.
Als er iets is dat goed werkt om je websites optimaal te voorzien van bezoekers waar jij naar op zoek bent, dan is dat wel:
Je bezoekers overladen met gratis goede informatie, Tips Trucs en Gratis Tools.
Daarom deel ik al mijn kennis met iedereen die er wat voor voelt om blijvende en terugkerende inkomsten op het internet te gaan opbouwen.

Voor echt succes op internet geldt maar éen echte hoofdregel: Geef zoveel mogelijk weg als je kunt.
Dat doe ik bij deze.

http://financieelonafhankelijk.weebly.com/

Succes en Vriendelijke groet,
Alex Mooyman

3 opmerkingen:

  1. Hi Alex,

    Je vroeg me te reageren op je mail over "een geheim wapen", waarin je het hebt over twitter om meer bezoekers op je website te krijgen.

    Ik gebruik zelf twitter sinds afgelopen augustus en het is heel gemakkelijk om volgers - mensen die geïnteresseerd zijn in wat je te vertellen hebt - te krijgen. Ten minste, als je de mensen laat merken dat je echt enthousiast bent over wat je ze vertelt.

    Op twitter hebben mensen vooral contact over hun dagelijkse leven. Onder werktijd veel over hun werk en na werkijd veel over wat ze privé interesseert. Je krijgt dus bijna vanzelf contact met mensen die dezelfde interesses hebben als jij. Bijvoorbeeld zeilen, zoals je in je mail schrijft. En inderdaad, zeilliefhebbers zullen het niet vervelend vinden om geïnformeerd te worden over zeilbotenverhuur.

    Maar wel vinden veel tweeps het vervelend om geautomatiseerd geïnformeerd te worden. Want dan ontbreekt eigenlijk altijd het enthousiasme. Een automaat (wordt ook wel 'botje', van robot genoemd) is nl. niet enthousiast maar automatisch. En dat automatisme merk je als lezer al vrij snel.

    Daarom was ik het helemaal oneens met de zin "Nog mooier is natuurlijk als je dat helemaal niet zelf hoeft te doen, maar dat je het gewoon op de automatische piloot kunt zetten" in je mail.

    Een beetje automatisering mag best wel, zo deel ik interessante feeds die ik in mijn Google Reader vind met de hand in Google Reader en vervolgens via een botje naar twitter. Maar zelfs dan is het nodig om regelmatig op twitter uit te leggen waarom ik dat zo doe (het valt onder 'slimmer werken', een onderwerp dat ik en mijn volgers op twitter interesseert).

    Kortom, kijk uit met automatisering van tweets. Alle tweeps proberen twitter zoveel mogelijk vrij te houden van spam en de eigenaars van twitter verwijderen zonder pardon en zonder te vragen accounts die lijken te spammen. Een grappig voorbeeld was een ruikacie van Albert Hein voetbalplaatjes via twitter. Dat werd niet begrepen in Amerika en die account was al binnen een paar uur verwijderd.

    En eigenlijk is automatiseren helemaal niet nodig. Een tweetje schrijven is zó gedaan en als je een goed product hebt, vertel je er graag over. Als je dat met de hand doet zul je niet snel overdoseren en ook nog eens snel merken of er positieve reacties op komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hierboven één typefoutje: 'ruikactie' moest zijn 'ruilactie' ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erwin,
    Ik wil je graag bedanken voor jouw reactie. Het is natuurlijk prachtig om advies te krijgen van iemand die veel met Twitter doet.
    Ben het helemaal met je eens dat het geen nut heeft en ook niet leuk is als je Twitter alleen automatiseert om mensen continu lastig te vallen met reclameboodschappen. Het zal bovendien waarschijnlijk averechts werken. Tenslotte is Twitter bedoeld als social media, en het is verstandig om dat te respecteren.
    Niettemin is zo,n automatische tool wel erg handig om volgers te vinden die het over jouw onderwerp hebben. (zoekwoordfunctie).
    Daarnaast is het ook erg leuk om handmatig contacten te leggen en Twitters om hun mening te vragen over bijvoorbeeld jouw product, of aanpak op Twitter.
    Verder wil ik benadrukken dat het woord product, natuurlijk niet alleen om spullen gaat die je aan de man wilt brengen. Het kan bijvoorbeeld ook om diensten, of cursussen gaan.
    Zo kun je bijvoorbeeld gericht zoeken op "depressie", als jij iets te bieden hebt waar mensen echt vrolijk van worden.
    Beste Erwin, ik denk dat jouw raad een goede is. Weet maat te houden en houd het wel leuk. Probeer je best te doen om mensen echt iets leuks te bieden, zeker ook wanneer je daar niets aan verdient.

    Vriendelijke Groet,

    Alex Mooyman

    BeantwoordenVerwijderen

KLIK HIER OM TE REAGEREN